مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-25سياسي

حمایت 10 هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از حمایت 10 هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی در طرح ایران مهربان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا طاهری ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از حامیان و نقش آفرینان طرح ایران مهربان که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: این تعداد حامی هم اکنون سرپرستی بیش از چهار هزار کودک یتیم و نیازمند را در این استان عهده دار شده اند.

وی با عنوان اینکه امسال طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از ایتام و نیازمندان امسال با مشارکت حوزه بسیج سپاه استان به بهترین شکل ممکن اجرا شد، افزود: با اجرای این طرح بیش از 9 هزار و 500 حامی به جمع حامیان این استان اضافه شدند.

طاهری با بیان اینکه امسال تاکنون 13 میلیارد و 800 میلیون تومان از طرف حامیان نیکوکار به حساب ایتام و کودکان نیازمند استان واریز شده است مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: خوشبختانه این کمک ها در بهبود وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند استان و تأمین لوازم مورد نیاز آنها تأثیر قابل توجهی داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و سپاه در زمینه های گوناگون و با محوریت محرومیت زدایی این استان همکاری بسیار خوبی با هم دارند که مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 10 هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی

حمایت 10 هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی