مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-25ورزشي

هدف پلیمر کمک به پیشرفت دوومیدانی است


مدیرعامل باشگاه لیگ برتری پلیمر خلیج فارس خرم آباد تأکید کرد که هدف ما کمک به پیشرفت دوومیدانی کشورمان است.

- ایرج سپهوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: امسال تیم ما در چهار رقابت بزرگسالان و جوانان و نوجوانان آقایان و بانوان در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور عنوان نخست را کسب کرده که در نوع خودش بی نظیر است.

وی اضافه کرد: تیم پلیمر ضمن عقد قرارداد با بهترین های دوومیدانی کشور به دنبال استعدادیابی هم بوده و افراد مستعد زیادی را جذب کرده ایم و برای آنان برنامه داریم.

مدیرعامل باشگاه لیگ برتری پلیمر خلیج فارس خرم آباد خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته همواره بین یک تا سه ورزشکار خارجی در بخش آقایان را جذب کرده ایم که هدف ما فقط قهرمانی نبوده و تمرین در کنار آنان می تواند باعث پیشرفت دوومیدانی کاران ایرانی شود.

وی یادآور شد: هفته پیش رقابت های نوجوانان و جوانان دختر و پسر را در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبانی کردیم که بدون هیچ مشکلی مسابقات برگزار شد و با رضایت تیم های میهمان و مسئولان فدراسیون همراه بود.

این مربی پیشکسوت تأکید کرد: هدف باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد کمک به پیشرفت دوومیدانی کشورمان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و طی چند سال اخیر اقدامات قابل تاملی انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف پلیمر کمک به پیشرفت دوومیدانی است

هدف پلیمر کمک به پیشرفت دوومیدانی است