مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-25سياسي

بخش خدمات جایگاه ویژه ای در ایجاد اشتغال آذربایجان شرقی دارد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: بخش خدمات جایگاه ویژه ای در ایجاد اشتغال آذربایجان شرقی دارد و باید به این بخش توجه شود.

- ، داود بهبودی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز به مناسبت هفته آمار و برنامه ریزی گفت: این دوره عصر اطلاعات و داده است و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به لحاظ ماموریتش، راهبری و مدیریت توسعه کشور را برعهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی و راهبری توسعه نیازمند بهره گیری از آمار و اطلاعات است، گفت: توسعه نیازمند بهره گیری از آمار و اطلاعات است، در این خصوص مرکز آمار ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نقش ویژه ای دارند.

بهبودی با بیان اینکه هر برنامه ریزی در هر سطحی نیازمند داده های قابل اتکا و دقیق و مورد اعتماد است، ادامه داد: باید در دسترسی به اطلاعات و آمار مشکلی وجود نداشته باشد.

میزان تحقق اهداف با برنامه ها شکاف قابل توجهی دارد وی در پاسخ به این سوال که چقدر در رسیدن به اهداف میان مدت و بلند مدت در کشور موفق عمل شده گفت: میزان تحقق اهداف با برنامه ها شکاف قابل توجهی دارد و باید آسیب شناسی جدی در این زمینه انجام شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تغییرات در مأموریت های سازمان باید تدریجی، سیستماتیک و رو به تعالی باشد، گفت: کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خدمات جایگاه ویژه ای در ایجاد اشتغال آذربایجان شرقی دارد

بخش خدمات جایگاه ویژه ای در ایجاد اشتغال آذربایجان شرقی دارد