مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-25بين الملل

سفر اشتیه به اروپا برای جلب حمایت های مالی و فشار بر اسراییل


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) سفر خود به اروپا را در چارچوب تلاش ها برای جلب حمایت های سیاسی و مالی از دولتش که دچار یک بحران مالی بزرگ است، - نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (دوشنبه) سفر خود به اروپا را در چارچوب تلاش ها برای جلب حمایت های سیاسی و مالی از دولتش که دچار یک بحران مالی بزرگ است، آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، ابراهیم ملحم، سخنگوی کابینه فلسطین اظهار کرد: سفر محمد اشتیه (نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین) به اروپا شامل سه کشور خواهد بود و قرار است او در کنفرانس حامیان مالی در بروکسل حضور یافته و سپس به لوکزامبورگ برود، همچنین قرار است او در کنفرانس آب وهوایی سازمان ملل در اسکاتلند شرکت کند.

ملحم در ادامه اعلام کرد: اشتیه در این سفر کشورهای اروپایی را به حمایت از روند سازش، ازسرگیری حمایت از بودجه کابینه اش و اعمال فشار بر اسراییل جهت برچیدن موانع از سر راه برگزاری انتخابات در قدس اشغالی تشویق خواهد کرد.

کابینه فلسطین به دلیل اقدام مسؤولان اسراییلی در کسر درآمدهای مالیاتی و نیز به دلیل توقف حمایت های مالی کشورها و دست کشیدن آنها از تعهدات سابقشان در پشتیبانی مالی از خزانه فلسطین، با یک بحران مالی شدید مواجه است، به شکلی که خزانه تشکیلات خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر اشتیه به اروپا برای جلب حمایت های مالی و فشار بر اسراییل

سفر اشتیه به اروپا برای جلب حمایت های مالی و فشار بر اسراییل