مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-25ورزشي

دوران کرونا اعتیاد کودکان به موبایل را افزایش داده است؟


یک روانشناس، با بیان اینکه امکان بردن کودکان به خارج از خانه و بازی کردن در فضاهای آزاد کمتر وجود دارد، گفت: خیلی بازی خانگی داریم و والدین باید اوقات فراغت کودک را با این بازی ها پر کنند تا کودک به موبایل وابسته نشود.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، با بیان اینکه امکان بردن کودکان به خارج از خانه و بازی کردن در فضاهای آزاد کمتر وجود دارد، گفت: خیلی بازی خانگی داریم و والدین باید اوقات فراغت کودک را با این بازی ها پر کنند تا کودک به موبایل وابسته نشود.

فرنوش حقانی پور در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا وابستگی کودکان به موبایل و بازی های رایانه ای آن نگران کننده است؟ ، گفت: متاسفانه برخی از والدین استفاده کودکان از وسائل تکنولوژی مانند گوشی موبایل را امری طبیعی و عادی می دانند که همه کودکان از آن استفاده می کنند.

وی از والدین خواست آرزوهای دست نیافتنی خودشان را در کودکان دست یافتنی نکنند و افزود: چنین والدینی اعتقاد دارند که همه کودکان از موبایل و تکنولوژی استفاده می کنند و چرا کودک آنان از این امکان محروم باشد؟! و لذا باید امکاناتی را که در گذشته برای آنان فراهم نشده برای کودک خود فراهم کنند.

این روانشناس، انتخاب و خرید اسباب بازی برای کودکان را یکی از آرزوهای دست نیافته برخی از والدین دانست و تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران کرونا اعتیاد کودکان به موبایل را افزایش داده است؟

دوران کرونا اعتیاد کودکان به موبایل را افزایش داده است؟