مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-25ورزشي

کناره گیری رسمی سرمربی فردوس قم به دلیل نتایج ضعیف


سرمربی تیم فوتسال فردوس قم به دنبال نتایج ضعیف این تیم در 6 هفته سپری شده از فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به صورت رسمی از این تیم کناره گیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، 6 هفته از فصل 1400 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور سپری شده اما اوضاع بر وفق مراد نماینده فوتسال قم نیست و تیم فردوس که دومین سال متوالی نمایندگی استان فوتسال خیز قم را در این لیگ بر عهده دارد، در 4 بازی از 6 هفته لیگ برابر حریفان خود شکست خورده است.

نتایج ضعیف فردوس قم از هفته سوم و دیدار خانگی با تیم زندی بتن کلاردشت آغاز شد و این تیم در ادامه بازی های این فصل به ترتیب مقابل تیم های کراپ الوند، سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان نیز تن به شکست داد تا عملا از 18 امتیاز تنها 6 امتیاز اندوخته و در نیمه پایین جدول رده بندی با فاصله ای اندک نسبت به رقبای همجوار خود حتی خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس کند.

بعد از باخت سنگین 9 بر 2 تیم فردوس قم در میهمانی هفته ششم برابر گیتی پسند اصفهان حتی شرایط برای نماینده قم سخت تر شد و بحث تغییر احتمالی در توافقی انجام شده و ظرف مدت 48 ساعت آینده سرمربی جدید این تیم برای 20 هفته باقی مانده از بازی های فصل 1400 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری رسمی سرمربی فردوس قم به دلیل نتایج ضعیف

کناره گیری رسمی سرمربی فردوس قم به دلیل نتایج ضعیف