مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-25فرهنگي

بازدید «میرباقری» از روستاهای همدان/ همدان لوکیشن «سلمان فارسی» می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، برای رفتن به ورکانه باید از مسیرهای پیچ در پیچی حرکت کرد و رفت به دره هایی که دور تا دورش را کوه گرفته است.

بین راه کوه ها و دره های که رد آب در آنها دیده می شود، زیبایی دوچندانی دارد و شکل و شمایل زیبایی به وجود آورده است.

کمی جلوتر که بروی تابلوی روستای ورکانه را می بینی؛ روستایی که چند سال پیش لوکیشن فیلمبرداری سریال علی البدل بود، بسیار سریال دلنشینی.

این روستا که یکی از روستاهای منحصر به فرد هدف گردشگری است و بافت سنگی آن با ورود به روستا خودنمایی می کند، بار دیگر مورد بازدید یکی از کارگردانان قرار گرفت تا شاید ورکانه لوکیشین بعدی یک فیلم دیگر شود.

بله؛ داوود میرباقری کارگردان برجسته کشورمان به دنبال ساخت سریال سلمان فارسی طی روزهای گذشته از این روستا بازدید کرد تا شاید بخشی از سریال در این روستا تصویربرداری کند.

میرباقری در ادامه سفرش به همدان از روستای سیمین بازدید کرد، روستای سیمین نیز یکی از روستاهای هدف گردشگری است که بافت سنگی و جاده دسترسی به آن جاذبه گردشگری دارند و همواره علاقمدان به طبیعت بکر را به سمت خود فرامی خواند.

این روستا با فاصله کمتر از 12 کیلومتر از شهر همدان واقع شده که علاوه بر طبیعت فوق العاده و کوه های کم نظیر اطرافش دارای معماری به خصوص سنگی است که به سبب آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید «میرباقری» از روستاهای همدان/ همدان لوکیشن «سلمان فارسی» می شود؟

بازدید «میرباقری» از روستاهای همدان/ همدان لوکیشن «سلمان فارسی» می شود؟