مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-25سياسي

آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی ایران در همدان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان همدان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان همدان از آغاز ثبت نام مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در همدان خبر داد.

فاطمه عزیزی هرمز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری توسط جهاد دانشگاهی در هفته آخر آبان ماه در سطح دانشگاه های استان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی از مهرماه در دانشگاه های استان همدان آغاز شده است، تصریح کرد: دانشجویان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند در قالب تیم های چهار نفره متشکل از دو نفر مناظره کننده و دو نفر محقق ثبت نام کنند.

عزیزی هرمز با اشاره به اینکه مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر ساله به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: آزمودن توان منطقی دانشجویان در اقامه استدلال و اقناع مخاطب، تولید علم و اندیشه دینی، تقویت روحیه حق طلبی از دیگر اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی ایران در همدان

آغاز دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی ایران در همدان