مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-25اقتصادي

اعتراض بازنشستگان صنعت فولاد با پهن کردن سفره خالی


کسر پول بیمه ی عمر و حوادث از بازنشستگان ستادی و معدنی نمونه کوچکی از این تخلفات است که ما در نظر داریم این تخلف را به مقامات بالا دستی انتقال دهیم.

- جمعی از بازنشستگان صنعت فولاد صبح امروز دوشنبه (3آبان ماه) با سفر به تهران به صورت نمادین با پهن کردن سفره خالی مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی فولاد خواستار بر آورده شدن مطالبات بازنشستگی خود شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، صبح امروز (سوم آبان ماه) گروهی بازنشستگان صنعت فولاد کشور که از نقاط مختلف کشور خود را به پایتخت رسانده اند، در ادامه پیگیرهای مطالبات بازنشستگی خود به صورت نمادین با پهن کردن سفره خالی مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی کشور در تهران درخواست وصول مطالبات خود را داشتند.

تجمع کنندگان، مهم ترین خواسته های خود را برخورداری از مستمری بالاتر از خط فقر، درمان رایگان و اصلاح احکام همسان سازی حقوق و انتقال از ردیف 9 بودجه به ردیف 7 عنوان کردند و گفتند: دولت مکلف به اجرای تعهدات و پرداخت مطالبات قانونی بازنشستگان فولاد مطابق آیین نامه معتبر فولاد است.

طبق اظهارات آن ها؛ از سال 91 به بعد که صندوق فولاد به وزارت کار واگذار شد صندوق بطور غیر قانونی دست در جیب بازنشسته ها خود کرده و علی رغم اعتراض بازنشستگان باز هم به تخلفات خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض بازنشستگان صنعت فولاد با پهن کردن سفره خالی

اعتراض بازنشستگان صنعت فولاد با پهن کردن سفره خالی