مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-25حوادث

اختلاف سنی 95 ساله ی کوچکترین و مسن ترین حامی ایتام در یزد


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نوزاد چهارماهه بهابادی کوچک ترین و پیرزن 96 ساله ساکن شهرستان خاتم مسن ترین حامی ایتام در استان یزد هستند.

- ایسنا/یزد معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نوزاد چهارماهه بهابادی کوچک ترین و پیرزن 96 ساله ساکن شهرستان خاتم مسن ترین حامی ایتام در استان یزد هستند.

غلامرضا مشعل چی با اشاره به این که هشت هزار نفر از حامیان ایتام و محسنین در استان یزد زن و 14 هزار نفر مرد هستند، گفت: نوزاد چهارماهه بهابادی کوچک ترین و پیرزن 96 ساله ساکن شهرستان خاتم مسن ترین حامی ایتام در استان یزد هستند.

وی افزود: هم اکنون پنج هزار و 300 یتیم و فرزند نیازمند(غیر یتیم) تحت حمایت کمیته امداد استان یزد از حمایت 22 هزار حامی نیکوکار بهره مند هستند.

معاون کمیته امداد استان با بیان این که حدود 300 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند از خانواده سادات هستند، یاداور شد: دو هزار و 800 نفر از ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت در استان یزد دختر و دو هزار و 400 نفر پسر هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سامانه های اینترنتی ekram.

emdad.

ir و mohsenin.

ir ساده ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می توانند با ثبت نام در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف سنی 95 ساله ی کوچکترین و مسن ترین حامی ایتام در یزد

اختلاف سنی 95 ساله ی کوچکترین و مسن ترین حامی ایتام در یزد