مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-25بين الملل

مقتدی صدر: اجازه دخالت در روند تشکیل دولت را به هیچ کشوری نمی دهیم


مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق گفت: «ما برای تقویت روابط با کشورهای همسایه ای که در امور داخلی کشور مداخله نکرده اند تلاش خواهیم کرد و درحال حاضر در حال کار بر روی طرح های مشترک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رهبر جریان صدر عراق در سخنانی بر عدم مداخله خارجی در روند تشکیل دولت کشورش تاکید کرد.

مقتدی صدر ، رهبر جریان صدر عراق امروز -یکشنبه- با انتشار پیامی توییتری بر مخالفت خود با هرگونه مداخله منطقه ای و بین المللی در امور داخلی عراق و در راس آن روند تشکیل دولت جدید کشورش تاکید کرد.

وی تاکید کرد: مذاکرات یا اعتراضات به نتایج انتخابات، تنها یک درگیری دموکراتیک است.

مقتدی صدر همچنین گفت: ما برای تقویت روابط با کشورهای همسایه ای که در امور داخلی کشور مداخله نکرده اند تلاش خواهیم کرد و درحال حاضر در حال کار بر روی طرح های مشترک، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و صنعتی در همه سطوح هستیم.

وی افزود: ما با کشورهای همسایه ای که مداخلاتشان در امور عراق آشکار و واضح است گفت وگوی سطح بالایی را برای جلوگیری از این مداخله آغاز می کنیم و اگر به این درخواست ما پاسخ مثبت دادند ما استقبال می کنیم اما در غیر این صورت مسیرهای دیپلماتیک و بین المللی را برای جلوگیری از این مداخله در پیش خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدی صدر: اجازه دخالت در روند تشکیل دولت را به هیچ کشوری نمی دهیم

مقتدی صدر: اجازه دخالت در روند تشکیل دولت را به هیچ کشوری نمی دهیم