مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-25پزشكي

پیک ششم نمی آید، اگر...


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: برخلاف روند افزایشی کرونا در برخی استان ها، همدان همچنان روند کاهشی دارد و با شیب ملایم تعداد مبتلایان به کرونا در حال کاهش است و امیدواریم با ادامه این روند پیک ششم را به دنبال نداشته باشیم.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: برخلاف روند افزایشی کرونا در برخی استان ها، همدان همچنان روند کاهشی دارد و با شیب ملایم تعداد مبتلایان به کرونا در حال کاهش است و امیدواریم با ادامه این روند پیک ششم را به دنبال نداشته باشیم.

دکتر ابراهیم جلیلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به آمار روزانه مبتلایان، روند کرونا در همدان در حال کاهش است و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان همچنان شاهد روند کاهشی کرونا باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به افزیش دورهمی ها و برگزاری مراسمات عروسی احتمال وقوع پیک ششم دور از انتظار نیست و در صورتیکه این سهل انگاری ها وجود داشته باشند روند کاهشی برعکس می شود و آمار مبتلایان روبه افزایش خواهد شد.

معاون درمان علوم پزشکی تصریح کرد: در صورتیکه شهروندان تمامی پروتکل ها را رعایت کنند و نسبت به استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اهمیت قائل شوند، پیک ششم را نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیک ششم نمی آید، اگر...

پیک ششم نمی آید، اگر...