مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-25سياسي

32000 نفر در مراکز تجمیعی هلال احمر کردستان واکسن کرونا دریافت کرده اند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی یک ماه گذشته در مراکز تجمیعی سنندج، کامیاران و قروه 32 هزار نفر واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: طی یک ماه گذشته در مراکز تجمیعی سنندج، کامیاران و قروه 32 هزار نفر واکسن کرونا دریافت کرده اند.

پیام جلالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از این میزان 22 هزار مورد آن مربوط به شهر سنندج و 10 هزار مورد دیگر مربوط به شهرهای کامیاران و قروه است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 60 نفر از جوانان داوطلب در این مراکز مشغول انجام وظیفه هستند، افزود: مرکز سنندج به صورت سه شیفته در حال فعالیت بوده و مرکز کامیاران از صبح تا بعدازظهر و مرکز قروه نیز با مرکز علوم پزشکی ادغام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: واکسن های مورد استفاده در این مراکز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در اختیار ما قرار می گیرد که در حال حاضر واکسن سینوفارم و دُز دوم واکسن های آسترازنکا و برکت برای مراجعان تزریق می شود.

جلالی اضافه کرد: علاوه بر این، در صورتی که مرکز بهداشت هر شهرستانی نیاز به همکاری ما داشته باشد، مجموعه هلال احمر استان این آمادگی را دارد که مراکز تجمیعی یا سیار واکسیناسیون را در آنجا راه اندازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32000 نفر در مراکز تجمیعی هلال احمر کردستان واکسن کرونا دریافت کرده اند

32000 نفر در مراکز تجمیعی هلال احمر کردستان واکسن کرونا دریافت کرده اند