مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-25اقتصادي

هر کیلووات برق مشترکان پرمصرف 820 تومان حساب می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: بین 10 تا 15 درصد مشترکین البرزی پرمصرف هستند که مصرف بیش از الگوی آنها هر کیلوواتی 820 تومان محاسبه می شود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز گفت: بین 10 تا 15 درصد مشترکین البرزی پرمصرف هستند که مصرف بیش از الگوی آنها هر کیلوواتی 820 تومان محاسبه می شود.

حسن کریمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص افزایش چند برابری مبلغ قبوض برق اظهار کرد: آخرین افزایش تعرفه مصرف برق در اردیبهشت ماه است و بعد از آن افزایشی نداشته ایم.

وی ادامه داد: برخی مشترکین از افزایش مبلغ آخرین قبض برق خود گلایه دارند که این مربوط به افزایش مصرف تابستان است و ربطی به بالا رفتن تعرفه ندارد.

وی توضیح داد: به طور میانگین در فصل تابستان میزان مصرف برق حدود 30 درصد بیشتر می شود و افزایش مبلغ قبوض برق مشترکین به این علت است.

کریمی اضافه کرد: البته اگر مشترکی بیش از الگوی مصرف مشخص شده از انرژی برق استفاده کرده باشد هم مشمول افزایش پلکانی مبلغ برق مصرفی شده است.

وی با اشاره به الگوی مصرف برق توضیح داد: الگوی مصرف در فصل تابستان 300 کیلووات و در سه فصل دیگر 200 کیلووات در ماه است.

وی ادامه داد: مشترکینی که بیش از 300 کیلووات در ماه برق مصرف می کنند پرمصرف هستند و تعرفه مازاد مصرف آنها به صورت پلکانی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کیلووات برق مشترکان پرمصرف 820 تومان حساب می شود

هر کیلووات برق مشترکان پرمصرف 820 تومان حساب می شود