مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-25سياسي

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه تمدید شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه تمدید شد.

- معصومه حسنی خونسار در گفتگو با در جامعه و ایجاد زمینه فعالیت های مجازی با تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره رضوی مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا 30 آذر ماه تمدید شد.

وی افزود: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) و بخش ویژه حضرت مهدی (عج) در حال برگزاری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی با انتشار فراخوانی از 22 خرداد ماه همزمان با آغاز دهه کرامت شروع به فعالیت کرده است.

حسنی خونسار بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی که ششمین دوره خود را زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی برگزار شده، طی پنج سال اخیر با افزایش چشمگیر آمارهای کمی و کیفی در کشور همراه بوده است.

وی ادامه داد: ششمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت بیش از 235 هزار نفر، هفتمین دوره با مشارکت بیش از 648 هزار نفر، هشتمین دوره با مشارکت بیش از 558 هزار نفر، نهمین دوره با مشارکت بیش از 1 میلیون و 300 هزار نفر و در دهمین دوره نیز علی رغم مشکلات و چالش های پیش رو به واسطه شیوع بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی در کرمانشاه تمدید شد