مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-25بين الملل

بیانیه 13 حزب و سازمان عربی در محکومیت اقدام اسراییل علیه نهادهای مدنی فلسطین


13 حزب و سازمان در کشورهای عربی مختلف اقدام رژیم صهیونیستی در تروریستی خواندن شش نهاد غیردولتی فلسطین را محکوم کرده و آن را بخشی از سیاست اشغالگران اسراییلی در نقض حقوق فلسطینی ها دانستند.

- 13 حزب و سازمان در کشورهای عربی مختلف اقدام رژیم صهیونیستی در "تروریستی خواندن" شش نهاد غیردولتی فلسطین را محکوم کرده و آن را بخشی از سیاست اشغالگران اسراییلی در نقض حقوق فلسطینی ها دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، 13 حزب و سازمان در کشورهای عربی مختلف در بیانیه مشترکی که حزب کار تونس آن را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد، اقدام دولت رژیم صهیونیستی در غیرقانونی خواندن شش نهاد غیردولتی فلسطین به بهانه ارتباط آنها با جبهه مردمی آزادسازی فلسطین را که از نظر این رژیم تروریستی است، محکوم کردند.

هیات هایی که این بیانیه را امضا کردند، عبارتند از حزب کار تونس، حزب دموکرات مراکش، جبهه مردمی آزادسازی فلسطین، جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین، اتحاد مردمی دموکرات اردن، حزب خلق دموکرات اردن، جنبش ما می توانیم موریتانی، حزب کمونیست لبنان، ائتلاف مردمی سوسیالیست مصر، حزب کمونیست یکپارچه سوریه، حزب اراده خلق سوریه، جنبش ترقی خواه کویت و انجمن ترقی خواه بحرین.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 13 حزب و سازمان عربی در محکومیت اقدام اسراییل علیه نهادهای مدنی فلسطین

بیانیه 13 حزب و سازمان عربی در محکومیت اقدام اسراییل علیه نهادهای مدنی فلسطین