مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-25اجتماعي

تغییر زمان آموزش حضوری دانش آموزان کرمانی/ بازگشایی مدارس به صورت تدریجی


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بازگشایی حضوری تدریجی مدارس در آبان ماه گفت: 95 درصد فرهنگیان و بیش از 85 درصد دانش آموزان 12 تا 18 سال در استان، - واکسن کرونا را دریافت کردند.

احمد اسکندری نسب امروز سوم آبان ماه در نشست شورای معاونان آموزش وپرورش استان کرمان اظهارکرد: برای حضوری شدن مدارس تاریخ خاصی را مشخص نمی کنیم بلکه براساس پروتکل 06 که توسط شبکه بهداشت اعلام شده بود چند مرحله بازگشایی حضوری داشتیم.

وی در ادامه افزود: همه مدارس روستایی و عشایری و کلاس های مهارتی فنی و حرفه ای از سوم مهرماه به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کردند؛ کلاس های بیش از 15 نفر به صورت زمان بندی در شیفت ها و روزهای متفاوت بازگشایی شدند.

اسکندری نسب بیان کرد: برای سایر مدارس عنوان شده بود که فرآیند بازگشایی از اول آبان ماه آغاز شود؛ اما فرایند بازگشایی مدارس براساس پروتکل های اعلامی و اخذ مجوزهای لازم، از اول تا آخر آبان ماه متغیر خواهد بود، در نتیجه نمی توان زمان بازگشایی دقیق را اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین اظهار کرد: به آن دسته از مدارسی که درخواست بازگشایی را در سامانه ثبت کرده اند پس از بازدید و مشاهده و احراز شرایط لازم برای حضوری شدن، مجوز بازگشایی ارائه شد؛ بقیه مدارس هم باید فرایندهای لازم را بگذرانند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمان آموزش حضوری دانش آموزان کرمانی/ بازگشایی مدارس به صورت تدریجی

تغییر زمان آموزش حضوری دانش آموزان کرمانی/ بازگشایی مدارس به صورت تدریجی