مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-25اجتماعي

هشدار فرماندار کرج نسبت به موج جدید کرونا


با وجود انجام واکسیناسیون عمومی وقوع موجب ششم کرونا بدلیل آغاز بکار فعالیت مراکز مختلف از جمله دانشگاه ها و مدارس قریب الوقوع است و باید با آمادگی کامل این موج را نیز پشت سر بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، صبح دوشنبه در جمع مدیران ادارات کلانشهر کرج، با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم اولویت اساسی است، گفت: خوشبختانه در مرکز استان البرز فرایند واکسیناسیون عمومی به نحو مناسبی در حال انجام است و با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها ضروری است که بسترهای ترغیب و اقناع افکار عمومی برای آن دست افرادی هم که هنوز واکسن دریافت نکرده اند فراهم شود.

وی افزود: با وجود انجام واکسیناسیون عمومی وقوع موجب ششم کرونا بدلیل آغاز بکار فعالیت مراکز مختلف از جمله دانشگاه ها و مدارس قریب الوقوع است و باید با آمادگی کامل این موج را نیز پشت سر بگذاریم.

معاون استاندار ادامه داد: تکمیل تجهیزات بیمارستان ها در مرکز استان ضروری است و باید نسبت به رفع نواقص و کمبودها تا پیش از شروع موج جدید اقدام نماییم.

وی بیان کرد: از آنجا که تعطیلی ها و محدودیت فعالیت مشاغل و گروه ها رو به کاهش است با مدیریت هوشمند باید موج بعدی را نیز مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار کرج نسبت به موج جدید کرونا

هشدار فرماندار کرج نسبت به موج جدید کرونا