مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-25اقتصادي

رسیدن به آروزی کودکی با تلاش در بزرگسالی/ احداث پایانه آگلونمای ایران


امیرحسین آهنگریان یکی از فعالان پرورش گل و گیاه در روستای کرکاس شهرستان عباس آباد می گوید از پنج سالگی در کنار پدرم به سوله های گلخانه می رفتم و علاقه فراوانی به گل و گیاه داشتم و همین تلنگری شد تا بتوانم در بزرگسالی علاقه خود را در عمل به واقعیت تبدیل کنم.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی اگرچه طی چند دهه اخیر تحولات زندگی بشر سمت و سوی اجباری فاصله از طبیعت را گرفته اما تاثیرات روحی و روانی شگرف گل و گیاه در افزایش ضریب کارایی، تفاهم و روابط حسنه اجتماعی باعث شده تا این گیاهان زیبا به عنوان بخشی از زندگی عمومی و خصوصی افراد قرار گیرند.

بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای صنعتی با پی بردن به اثرات مفید کاربرد و مصرف  گل و گیاه، آن را همانند سایر کالاهای مصرفی تولید و یا وارد کرده و شهروندان نیز آنها را مورد استفاده قرار می دهند.

از یک طرف افزایش قیمت گل و گیاه در چند سال گذشته سبب کاهش قدرت خرید مردم و در نتیجه کسادی بازار گل شده است به طوریکه برای خرید یک سبد گل باید حدود 100 هزار تومان هزینه کرد و از طرفی گلخانه داران از عدم خرید و صادرات و نبود پایانه های صادراتی گل و گیاه در مازندران گلایه دارند.

تولیدات گلخانه ای مزیت های فراوانی نسبت به تولید در فضای باز دارد چرا که امروزه تولیدات گلخانه ای به دلیل عملکرد بالای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به آروزی کودکی با تلاش در بزرگسالی/ احداث پایانه آگلونمای ایران

رسیدن به آروزی کودکی با تلاش در بزرگسالی/ احداث پایانه آگلونمای ایران