مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-25سياسي

شبانه های خوشنویسی و تذهیب در شیراز اجرایی شد


دبیر اجرایی بخش هنرهای تجسمی ایستگاه هنر نبوی گفت: در راستای بزرگداشت هفته وحدت، ستاد برگزاری کنگره جهانی محمد(ص)، با برپایی ایستگاه هنر نبوی، - ایسنا/فارس دبیر اجرایی بخش هنرهای تجسمی ایستگاه هنر نبوی گفت: در راستای بزرگداشت هفته وحدت، ستاد برگزاری کنگره جهانی محمد(ص)، با برپایی ایستگاه هنر نبوی، پذیرای هنرمندان و هنردوستان شیرازی است.

روح الله محرری دوشنبه سوم آبانماه در جمع خبرنگاران در خصوص بخش های گوناگون هنرهای تجسمی و برساخت های هنری این ایستگاه گفت: در راستای بزرگداشت هفته وحدت و زادروز فرخنده پیامبر اسلام، ستاد برگزاری کنگره جهانی محمد(ص)، پیامبر رحمت درآیینه ادب و هنر با برپایی ایستگاه هنر نبوی، پذیرای هنرمندان و هنردوستان شیرازی شد.

او ادامه داد: از اقدامات ارزنده این ایستگاه، شبانه های هنرهای تجسمی در سبک های نقاشیخط، نقاشی وخوشنویسی است و در این 7 روز، پذیرای امیر کاظمی سرچشمه، فرامرز کشتکار، محمدصادق عادل در شب های نخست و حمیدرضا رفعتی، صولت الله باصری و تنی چند از دیگر اساتید بزرگ هنرهای تجسمی در شب های پایانی بودیم تا هنرهای خویش را در ستایش پیامبر مهربانی، ابراز کنند.

محرری افزود: پخش زنده این رویدادها که به صورت تایم لپس تنظیم شده است و پس از این نیز بر روی صفحه رسمی کنگره به نشانی artsformuhammad برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبانه های خوشنویسی و تذهیب در شیراز اجرایی شد

شبانه های خوشنویسی و تذهیب در شیراز اجرایی شد