مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-25اجتماعي

رسیدگی به حادثه مرگ و مصدومیت دانش آموزان «روستای بنواسحاق بازار» چابهار


سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پی حادثه ناگوار «روستای بنواسحاق بازار» چابهار و درگذشت 4 کودک دانش آموز در این حادثه، پیام تسلیتی صادر کرد.

- رسیدگی به حادثه مرگ و مصدومیت دانش آموزان روستای بنواسحاق بازار چابهار سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پی حادثه ناگوار روستای بنواسحاق بازار چابهار و درگذشت 4 کودک دانش آموز در این حادثه، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام تسلیت علیرضا کاظمی آمده است: تسلیم در برابر تقدیر الهی نشانه معرفت عمیق و پایدار و مقتضای ایمان خدایی است.

حادثه تلخ و ناگوار ریزش دیواره خاکی در روستای بنو اسحاق بازار از توابع بخش پیر سهراب چابهار که در هنگام بازی کودکان منجر به درگذشت 4کودک دانش آموز این نوگلان فقید و مصدومیت تعدادی کودک دانش آموز دیگر شد، موجب تأثر شدید و اندوه فراوان گردید.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و همکارانم در آموزش و پرورش آن منطقه، با آرزوی سلامتی مصدومین، علو درجات را برای این فرشتگان پاک آسمانی خواهانم.

در ادامه این پیام نوشته شده است: ایمنی در بازی و فعالیت های فوق برنامه و تفریحی حتی در خارج از ساعات آموزشی از جمله راهبردهایی است که همواره مورد تأکید تمام ارکان وزارت آموزش و پرورش بوده و هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به حادثه مرگ و مصدومیت دانش آموزان «روستای بنواسحاق بازار» چابهار

رسیدگی به حادثه مرگ و مصدومیت دانش آموزان «روستای بنواسحاق بازار» چابهار