مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-25سياسي

اعلام کنندگان فساد در مدیریت شهری کرج حمایت مادی و معنوی خواهند شد


نشست مشترک بین رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز و رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در راستای همکاری و تعاملات بیشتر بین این سازمان و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.

- ایسنا/البرز نشست مشترک بین رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز و رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در راستای همکاری و تعاملات بیشتر بین این سازمان و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.

در این نشست رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص ماموریت های مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج و سازمان بسیج رسانه استان البرز و ارائه گزارش از فعالیت های دو مجموعه، نحوه همکاری ها و انجام فعالیت های مشترک تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان البرز، محمد اسدیان اولین فعالیت مشترک مرکز پژوهش ها و سازمان بسیج رسانه را تحت عنوان هم افزایی در حوزه آموزشی اعلام کرد و گفت : آموزش های لازم و مورد نیاز به تیم های رسانه ای اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج با همکاری سازمان بسیج رسانه استان شکل خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام کنندگان فساد در مدیریت شهری کرج حمایت مادی و معنوی خواهند شد

اعلام کنندگان فساد در مدیریت شهری کرج حمایت مادی و معنوی خواهند شد