مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-25سياسي

40 ایستگاه برداشت آب شرب در یزد ایجاد می شود


موضوع تامین آب شرب شهر یزد با توجه به شرایط بحرانی تامین و توزیع آب و نبود آب باکیفیت و پایدار در این شهر در نشستی با حضور معاون وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی بررسی و مقرر شد 40 ایستگاه برداشت آب شرب در مناطق مختلف شهر یزد ایجاد می شود.

- ایسنا/یزد موضوع تامین آب شرب شهر یزد با توجه به شرایط بحرانی تامین و توزیع آب و نبود آب باکیفیت و پایدار در این شهر در نشستی با حضور معاون وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی بررسی و مقرر شد 40 ایستگاه برداشت آب شرب در مناطق مختلف شهر یزد ایجاد می شود.

در این نشست که با تصویب طرح ایجاد ایستگاه های برداشت آب شیرین در شرکت مهندسی آبفای کشور همراه بود، مقرر شد سه حلقه از چاه های موجود در شهریزد با دبی میانگین 25 لیتر در ثانیه که دارای کیفیت نامطلوب و هدایت الکتریکی بیش از 3000 میکروموس برسانتی متر مربع است، با نصب و راه اندازی آب شیرین کن و ساخت 40 نقطه ایستگاه برداشت وارد مدار بهره برداری شد.

همچنین مصوب شد تا موضوع از طریق آبفای کشور به سازمان مدیریت بحران اعلام شود تا اعتبار مورد نیاز با برآورد 700 میلیارد ریال به منظور ساخت ابنیه، خرید و نصب سه دستگاه آب شیرین کن، خرید سه دستگاه خودرو و ساخت 20 ایستگاه برداشت( در فاز اول طرح) از محل بند م ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 ایستگاه برداشت آب شرب در یزد ایجاد می شود

40 ایستگاه برداشت آب شرب در یزد ایجاد می شود