مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-25فرهنگي

توصیه لاله اسکندری به مدیران جدید تلویزیون


لاله اسکندری خطاب به مدیران جدید سازمان صداوسیما می گوید: کاری کنید فاصله ای که میان تلویزیون با خیلی از هنرمندان ایجاد شده است از بین برود و تلویزیون دوباره به سال های اوج خود برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به اینکه به عنوان یک هنرمند چه پیشنهادی به رییس جدید سازمان صداوسیما دارد؟ اظهار کرد: به عنوان یک بازیگر می توانم نظر بدهم و بپرسم چرا تلویزیونی که زمانی بینندگانش میلیونی پای آن می نشستند و به خاطر تماشای سریال ها، شهر از افراد خالی می شد، به جایی رسیده که در طول سال ده ها سریال پخش می شود و ما اصلا متوجه آن ها نمی شویم؟! من در حوزه کاری خودم نظر می دهم، آنچه مسلم است این است که در این سال ها صداوسیما باید خودش را به روز می کرد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

تلویزیون باید خودش را با شرایط امروز ایران و حتی جهان آپدیت کند.

تولیدات تلویزیون نسبت به دهه های گذشته افت کرده اسکندری همچنین تصریح کرد: ما امروز در یک رقابت گسترده ای قرار گرفته ایم و تلویزیون باید نسبت به گذشته تلاش خود را چند برابر کند و جایگاهش را در این بازار رقابت حفظ کند، اما متأسفانه در این سال ها نه تنها این اتفاق نیفتاد و خودش را به روز نکرد، بلکه حتی نسبت به تولیدات دهه های گذشته خودش هم افت پیدا کرده است! او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه لاله اسکندری به مدیران جدید تلویزیون

توصیه لاله اسکندری به مدیران جدید تلویزیون