مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 16:202021-10-24سياسي

نشانه های موج ششم کرونا در یزد


تجمعات می تواند منشأ انتقال ویروس باشد و باید دوگانه سازی مذهبی و غیرمذهبی در این زمینه جلوگیری شود و از تجمعات غیرضروری در سطح جامعه جلوگیری شود.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد: شهرستان تفت در زمینه واکسیناسیون جامعه هدف و مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشتاز شهرستان های استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، احمد ترحمی در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان تفت گفت: نشانه هایی از شروع موج ششم کرونا در استان مشاهده شده است و بر اساس تجارب موج های قبلی، استان یزد زودتر از سایر استان های کشور موج جدید کرونا را تجربه خواهد کرد و امیدواریم در این موج کمترین میزان بستری و مرگ ومیر را داشته باشیم.

وی با اشاره به پیشتازی تفت در زمینه واکسیناسیون در استان افزود: واکسیناسیون در حال حاضر در استان یزد به خوبی در حال انجام است، ولی این به تنهایی کافی نیست و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز باید مدنظر قرار گیرد، چراکه واکسیناسیون تنها بخشی از راه مبارزه با ویروس کرونا است.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی، غربال گری و بیماریابی و بستری و درمان به هنگام، می تواند در کاهش شیوع کرونا در استان و کشور نقش به سزایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های موج ششم کرونا در یزد

نشانه های موج ششم کرونا در یزد