مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-24سياسي

ارتباط دولت و مجلس باعث پیشرفت کشور می شود


شهرستان های استان تهران نیازمند رسیدگی بیشتر است چرا که بنده از نزدیک با این مشکلات آشنا هستم و باید این مشکلات در استان تهران و شهرستان های آن رفع شود.

- ایسنا/تهران معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: شهرستان های استان تهران نیازمند رسیدگی بیشتر است چرا که بنده از نزدیک با این مشکلات آشنا هستم و باید این مشکلات در استان تهران و شهرستان های آن رفع شود.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور بعد از ظهر امروز یکشنبه دوم آباد ماه در همایش نخبگان فرهنگی ، علمی و اجتماعی که در گلزار شهدای گمنام شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق را خدمت مردم دیار 15 خرداد تبریک عرض می کنم ، ولات پیامبر اکرم و امام جعفرصادق در یک روز یک اتفاق نبود بلکه در این ولادت رمز و رازی نهفته است که باید در این خصوص تحقیق و مطالعات زیادی انجام گرفته است.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: باید در خدمت کردن به مردم و رفع مشکلات مردم ، سعادت و خوشبختی دیگران ، پیشرفت و ترقی جامعه و مردم باید حریص باشیم باید از این فرصت استفاده کنیم و خدمت گذار باشیم ، نباید برای جمع آوری اموال دنیا حریص بود چرا که حرص و طمع دنیوی باعث می شود به بی راه رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دولت و مجلس باعث پیشرفت کشور می شود

ارتباط دولت و مجلس باعث پیشرفت کشور می شود