مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-24سياسي

حمایت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد از 313 فرزند یتیم و محسنین


مسئول مرکز نیکوکاری «فرزندان شاهد» علاوه بر تأمین جهیزیه و توزیع بسته های ارزاق برای نیازمندان، با همکاری کمیته امداد حمایت از 313 فرزند یتیم و محسنین را برعهده گرفته است.

- ، مؤسسات خیریه مراکزی هستند که به صورت کاملاً مردمی و با هدف کمک به نیازمندان جامعه فعالیت می کنند و اقدامات خود را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و عمل به وظیفه دینی شان و انسانی تعریف کرده اند.

توجه به این سنت حسنه از دیرباز در کشور دینی و ملی ایرانیان وجود داشته اما پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بود که به فرمان رهبر کبیر انقلاب، کمیته امداد به عنوان نهاد تخصصی برای کمک به محرومان جامعه و توانمندسازی اقشار بی بضاعت و کم برخوردار تشکیل شد تا با تعامل و همکاری با مراکز خیریه، هدف مشترک محرومیت زدایی را محقق کند.

طی سال های اخیر ایده راه اندازی مراکز خیریه با هدف هم افزایی فعالیت های خیرخواهانه از سوی کمیته امداد مطرح و اجرایی شده است.

مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد کرج در استان البرز یکی از مراکزی که با قدمت چند دهه فعالیت خیریه، با دریافت مجوز مرکز نیکوکاری از کمیته امداد، فعالیت های خود را ساماندهی کرده و به تعامل با این نهاد پرداخته است.

سید علیرضا قرشی، مسئول مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد کرج در مورد پیشینه فعالیت این مرکز می گوید: حسینیه فرزندان شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد از 313 فرزند یتیم و محسنین

حمایت مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد از 313 فرزند یتیم و محسنین