مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-24اقتصادي

هشدار مدیرکل تعزیرات استان تهران به گرانفروشان لوازم خانگی


اگر سازمان حمایت از مصرف کننده افزایش قیمت لوازم خانگی را تایید نکند، رشد بهای لوازم خانگی، گرانفروشی بوده و باید با آن برخورد تعزیراتی شود.

- مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: اگر سازمان حمایت از مصرف کننده افزایش قیمت لوازم خانگی را تایید نکند، رشد بهای لوازم خانگی، گرانفروشی بوده و باید با آن برخورد تعزیراتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران در گفت وگویی، درباره گرانی لوازم خانگی، گفت: براساس اظهارات رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی برخی از تولیدات داخلی حدود 5 تا 10 درصد افزایش قیمت داشتند، البته قیمت محصولات تولیدی برندهای مهم و کارخانه های بزرگ افزایشی نداشته است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت باید توجیه منطقی داشته باشد و سازمان حمایت از مصرف کننده آن را تایید کند، افزود: اگر سازمان حمایت از مصرف کننده افزایش قیمت را تایید نکند، رشد بهای لوازم خانگی، گرانفروشی بوده و باید با آن برخورد تعزیراتی شود.

اسفنانی تصریح کرد: از آنجا که لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری دستوری نمی شود و بازار و عرضه و تقاضا قیمت آن را مشخص می کند، متاسفانه برخی از این فرصت، سوءاستفاده کرده و قیمت کالاهای تولیدی را افزایش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیرکل تعزیرات استان تهران به گرانفروشان لوازم خانگی

هشدار مدیرکل تعزیرات استان تهران به گرانفروشان لوازم خانگی