مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-24اقتصادي

ارز صادراتی را پتروشیمی ها بازنگردانده اند نه ما!


عضو اتاق بازرگانی ایران می گوید سیاست های غلط و فشارهایی که روی صادرکنندگان وجود داشته باعث شده بسیاری از صادرکنندگان بزرگ و شناسنامه دار ایرانی در سال های گذشته فعالیت خود را متوقف کنند.

- عضو اتاق بازرگانی ایران می گوید سیاست های غلط و فشارهایی که روی صادرکنندگان وجود داشته باعث شده بسیاری از صادرکنندگان بزرگ و شناسنامه دار ایرانی در سال های گذشته فعالیت خود را متوقف کنند.

علی شریعتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که اقتصاد ایران امروز با آن رو به روست، تامین ارز مورد نیاز برای واردات کالاهای اساسی یک اولویت بسیار مهم است.

ما در سال های اخیر دسترسی به بخش مهمی از درامدهای نفتی را از دست داده ایم و از این رو در این مسیر تقویت صادرات غیرنفتی و تاکید بر لزوم بازگشت ارز حاصل از آن به کشور اهمیت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان شناسنامه دار در جریان میزان اهمیت فعالیت هایشان در شرایط فعلی هستند، توضیح داد: در هر صنفی، افراد نااهل و کسانی که صرفا به دنبال منافع شخصی خود هستند وجود دارند و قطعا صادرات نیز از این قاعده مستثنی نیست اما سوال این است که تا چه درصدی از صادرکنندگان واقعی در این سال ها ارز خود را به کشور بازنگرده اند و چه برخوردی با متخلفان شده است؟ عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز صادراتی را پتروشیمی ها بازنگردانده اند نه ما!

ارز صادراتی را پتروشیمی ها بازنگردانده اند نه ما!