مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-24بين الملل

دستورکار نشست امروز گروه های شیعه عراق


رهبر ائتلاف دولت قانون عراق در سخنانی از برگزاری نشست هیأت هماهنگی احزاب شیعه این کشور طی امروز (یکشنبه) برای خروج از بحران شکل گرفته پس از انتخابات اخیر خبر داد.

- رهبر ائتلاف "دولت قانون" عراق در سخنانی از برگزاری نشست هیأت هماهنگی احزاب شیعه این کشور طی امروز (یکشنبه) برای خروج از بحران شکل گرفته پس از انتخابات اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، نوری المالکی، رهبر ائتلاف دولت قانون عراق در سخنانی اعلام کرد که هیأت هماهنگی احزاب شیعه عراق موسوم به چارچوب هماهنگی شیعیان متشکل از احزاب سیاسی و گروه های وابسته به حشد شعبی از جمله ائتلاف های الفتح ، دولت قانون ، عصائب اهل الحق و گردان های حزب الله عصر امروز نشستی را برگزار می کند.

وی در این باره گفت که این نشست به درخواست هیأت هماهنگی احزاب شیعه عراق و با حضور تمامی احزاب ملی برگزار خواهد شد تا طی آن بحران شکل گرفته پس از اعلام نتایج انتخابات و موج اتراضات به آن مورد بررسی قرار بگیرد.

المالکی ادامه داد: در این نشست ایده ها و سازوکارهای خروج از این بحران و جلوگیری از تاثیر پیامدهای آن و همچنین دادن حق متضرران طبق قانون اساسی بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورکار نشست امروز گروه های شیعه عراق

دستورکار نشست امروز گروه های شیعه عراق