مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-24بين الملل

هنیه اسامی بازداشت شدگان فلسطینی در ریاض را در اختیار سازمان ملل قرار داد


رهبر حماس در روزهای اخیر تماس های گسترده ای با چند کشور جهت آزادسازی بازداشت شدگان فلسطینی در ریاض برقرار کرد و اسامی آنها را در اختیار دبیرکل سازمان ملل گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی ، این تماس ها شامل مصر، قطر، ترکیه، سازمان ملل و نیز امارات عربی متحده بوده است.

در ادامه این گزارش آمده، هنیه، اسامی تمامی بازداشت شدگان و اطلاعات مربوط به آنها را در اختیار دبیرکل سازمان ملل قرار داده و ابراز امیدواری کرده که بزودی همه آنها آزاد شوند و این مسأله تمام شود.

خبرگزاری شهاب افزود، هنیه وعده هایی از کشورهای مذکور برای تحرک و حل این مسأله دریافت کرده و تأکید کرده که به همراه دیگر سران حماس به تحرکات سیاسی و دیپلماتیک برای آزادی بازداشت‎ شدگان فلسطینی در ریاض و بسته شدن این پرونده ادامه می دهد.

در همین راستا، تلاش سران حماس برای آزادی بازداشت شدگان فلسطینی در لیبی و در مقدمه آنها مروان الاشقر نماینده حماس در این کشور ادامه داد و هنیه ابراز امیدواری کرده که این پرونده دردآور که بیش از هشت سال از آن می گذرد، بسته شود.

در فوریه 2019، سعودی ها، بیش از 60 اردنی و فلسطینی مقیم عربستان از جمله محمد الخضری نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس را به اتهام حمایت مالی از مقاومت فلسطین دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه اسامی بازداشت شدگان فلسطینی در ریاض را در اختیار سازمان ملل قرار داد

هنیه اسامی بازداشت شدگان فلسطینی در ریاض را در اختیار سازمان ملل قرار داد