مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-24سياسي

فروریختن کاخ ظلم و سرنگونی بت ها/ معجزاتی که ظهور «محمد» را مژده داد


پیامبر گرامی اسلام درحالی در 17 ربیع الاول سال عام الفیل به دنیا آمد که در این شب معجزات و اتفاقات خارق العاده از جمله فرو ریختن کنگره های کاخ ظلم، - خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت های دینی: امروز 17 ربیع الاول برابر است با سالروز باسعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، بزرگ مردی که بشریت گمراه را به وادی ایمان هدایت کرد.

زندگی پیامبر (ص) از تولد تا وفات با معجزاتی همراه بود و این معجزات و اتفاقات بشارت ظهور پیامبری را می داد که آمده تا همه عالم را هدایت کند.

معجزاتی که هشدار به مستکبران و بت پرستان بود تا بدانند بساط کفر و گردن کشی شان به سر آمده حجت الاسلام مجتبی عظیمی رادفر کارشناس مذهبی و پژوهشگر حوزه جهان اسلام در گفت وگو با فارس درخصوص تولد پیامبر (ص) گفت: پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله در ربیع الاول عام الفیل سالی که ابرهه به مکه لشکرکشی کرد به دنیا آمد.

ولادت ایشان همراه با اتفاقاتی بود که مژده به دنیا آمدن پیامبری را می داد که بت ها را نابود و بت پرستی را از بین خواهد برد.

این ارهاصات، زنگ هشداری بود برای مستکبران و بت پرستان تا بدانند بساط کفر و گردن کشی شان به سر آمده و پیامبر آخرالزمان پا به عرصه وجود گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروریختن کاخ ظلم و سرنگونی بت ها/ معجزاتی که ظهور «محمد» را مژده داد

فروریختن کاخ ظلم و سرنگونی بت ها/ معجزاتی که ظهور «محمد» را مژده داد