مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-24سياسي

قرآن، چراغ روشن هدایت انسان ها است


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: اگر می خواهیم راهمان را گم نکنیم باید از قرآن در مسیر زندگی استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد کرمی در مراسم محفل انس با قرآن کریم و گرامیداشت نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور اظهار کرد: در قرآن کریم بر اینکه یهود دشمن اصلی مسلمانان هست تاکید فراوانی شده و امروزه نیز به عینه اقدامات آنان را می بینیم که تمام اقداماتشان برضد مسلمانان است.

وی با بیان اینکه در حوزه های علم و فناوری کشورهای اسلامی به سرعت درحال پیشرفت است، گفت: انسان باید عاشق خدا باشد و دل هر فرد جایگاه خداوند است، اگر به خدا وصل شده و عاشق خدا شدیم دچار غفلت نخواهیم شد.

امام جماعت اهل سنت مسجد صدیقیه زاهدان گفت: صدای تریبون مسجد صدیقیه زاهدان تنها برای شکستن کمر آمریکا و اسراییل شنیده خواهد شد.

مولوی شاهوزهی نیز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم با حاضرین، گفت: در این منطقه دو مسجد صدیقیه و امام رضا(ع)  وجود دارد که شیعیان هیئت امنای مسجد اهل سنت و ما اهل سنت هیئت امنای مسجد اهل تشیع هستیم و از قبل از انقلاب این دو مسجد باهم ارتباط داشته و اختیار مساجد هم را دارند.

وی تاکید کرد: وحدت برای ما در طول سال معنا دارد و به یک هفته بسنده نکرده ایم به طوری که در تمام اقدامات و برنامه هاو پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن، چراغ روشن هدایت انسان ها است

قرآن، چراغ روشن هدایت انسان ها است