مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-24ورزشي

اقتدار شیمیدر قم با صدرنشینی لیگ برتر بسکتبال


شاگردان مهران شاهین طبع در تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب دو برد متوالی صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاه های کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با پایان دیدارهای هفته های اول و دوم از مرحله مقدماتی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور، تیم شیمیدر قم در گروه دوم مقدماتی با کسب دو برد متوالی مقابل تیم های رعد پدافند هوایی و فولاد مبارکه سپاهان در جایگاه نخست جدول ایستاد.

رقابت 16 تیم در 2 گروه 8 تیمی لیگ برتر بسکتبال نماینده بسکتبال استان قم که در گروه دوم با تیم های رعد پدافند هوایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنعت مس رفسنجان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، صنایع هرمزگان و مهرام تهران هم گروه است، به اتفاق مهرام دو بازی متوالی را از حریفان خود بردند اما شیمیدر به دلیل تفاضل بهتر در جایگاه نخست قرار گرفته است.

این در حالی است که امسال 16 تیم در رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور حضور دارند که در دو گروه هشت تیمی با یکدیگر به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت مسابقه می دهند و بعد از پایان بازی های مرحله مقدماتی، رتبه تیم ها برای حضور در مرحله پلی آف مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار شیمیدر قم با صدرنشینی لیگ برتر بسکتبال

اقتدار شیمیدر قم با صدرنشینی لیگ برتر بسکتبال