مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-24حوادث

مستاجری که کلاهبردار از آب درآمد


فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری متهمی که خود را به دروغ مستاجر به شهروندان معرفی و از آن ها کلاهبرداری می کرد در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین احمدی اظهار کرد: فردی سودجو با مراجعه به درب منزل شهروندان در مناطق مختلف کاشمر اظهار می کند به تازگی در این میلان مستاجر شده ام و تقاضای برخی وسایل از جمله هاون برنجی، نردبان فلزی و دیگ(جهت درست کردن غذای نذری) جهت استفاده موقت می کند که متأسفانه برخی از شهروندان به این فرد اعتماد کرده و وسایل مذکور و درخواستی را در اختیار وی قرار می دادند.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: مستاجر قلابی از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده و وسایل دریافتی را به سرقت می برد که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 12 قائم قرار گرفت.

وی گفت: ماموران تجسس کلانتری 12 قائم با اشراف اطلاعاتی این فرد را به همراه چهار مالخر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

  احمدی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به 40 فقره سرقت هاون برنجی، 15 فقره سرقت نردبان فلزی و تعدادی دیگ مسی و روحی اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستاجری که کلاهبردار از آب درآمد

مستاجری که کلاهبردار از آب درآمد