مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-24سياسي

ترویج مؤلفه های الگویی پیامبر (ص) عامل اتحاد شیعه و سنی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت ترویج سیره پیامبر (ص) در جامعه گفت: تبیین و ترویج مؤلفه های الگویی پیامبر (ص) مهم ترین عامل اتحاد شیعه و سنی است.

- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت ترویج سیره پیامبر (ص) در جامعه گفت: تبیین و ترویج مؤلفه های الگویی پیامبر (ص) مهم ترین عامل اتحاد شیعه و سنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح یکشنبه در جلسه مشترک با علمای شیعه و سنی تقویت همدلی و برادری بین مسلمانان را نماد اصلی هفته وحدت عنوان و اظهار کرد: اتحاد و همبستگی در جوامع اسلامی باعث عزتمندی و قدرت یافتن امت واحده مسلمین است.

وی بر ضرورت شناساندن سیره حضرت رسول اکرم (ص) در جامعه تاکید کرد و افزود: در کلام الهی، شکایت پیامبر از امت مبنی بر عدم ترویج فرهنگ قرآنی و مهجور ماندن این کتاب آسمانی در جامعه، تأسف عظیمی در بر داشته و همگان را به همت راسخ در اشاعه آموزه های قرآن فرا می خواند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، قلب های زنده نیازمند نورانیت از تأثیر آیات الهی هستند که متأسفانه در جامعه کنونی قرآن فقط محصور به قرائت در مجالس ترحیم برای مردگان شده که تأثیر فرهنگی در جامعه به همراه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج مؤلفه های الگویی پیامبر (ص) عامل اتحاد شیعه و سنی است

ترویج مؤلفه های الگویی پیامبر (ص) عامل اتحاد شیعه و سنی است