مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-24اقتصادي

حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست چراکه قیمت ها افزایش پیدا می کند.

- ایسنا/اصفهان یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست چراکه قیمت ها افزایش پیدا می کند.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا درباره احتمال حذف ارز 4200 تومانی از بسیاری از کالاها، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که وجود برخی از اقلام با زندگی روزمره مردم، تغذیه و معیشت آنان در ارتباط است.

به همین دلیل به این کالاهای ضروری ارز 4200 تومانی تعلق می گیرد تا با یک قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد و فشاری بر آنان وارد نشود.

وی افزود: اما اگر ارز 4200 تومانی از این کالاها حذف شود و به شکل آزاد به این اقلام ارز تعلق بگیرد قیمت کالاهای اساسی چند برابر می شود.

بر فرض هم اگر بخواهند ارز 4200 تومانی را حذف کنند باید تدابیر دیگر اندیشیده شود که به مردم فشار وارد نشود و از منبع دیگری به شهروندان کمک شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس، گفت: معتقدم برای حذف ارز 4200 توانی نباید عجله کرد و ابتدا باید کار کارشناسی و فنی انجام شود تا اگر در آینده بخواهیم این ارز را حذف کنیم تمهیدات لازم برای اقشار ضعیف جامعه اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست

حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست