مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 18:502021-10-23سياسي

کمیسیون انتخابات عراق: از 340 شکایت دریافتی، 322 شکایت رد شد


کمیسیون انتخابات عراق از رد 322 شکایت از مجموع 340 شکایت دریافتی در سومین روز بررسی شکایت های انتخابات پارلمانی خبر داد و اعلام کرد که تنها بررسی 18 شکایت واصله، - کمیسیون انتخابات عراق از رد 322 شکایت از مجموع 340 شکایت دریافتی در سومین روز بررسی شکایت های انتخابات پارلمانی خبر داد و اعلام کرد که تنها بررسی 18 شکایت واصله، مورد تأیید کمیسیون قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون انتخابات عراق در گزارش سومین روز بررسی شکایت های انتخابات پارلمانی که شامگاه شنبه(اول آبان) منتشر شده است، اعلام کرد که امروز مجموعا 340 شکایت واصله علیه نتایج انتخابات مورد بررسی قرار گرفت که 322 مورد آن به دلایل مختلف از جمله نبود شواهد و مدارک کافی یا فقدان مراکز انتخابی مشخص و مغایرت با مفاد 38 قانون انتخابات، رد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالسومریه نیوز، در بیانیه کمیسیون انتخابات آمده است: 18 شکایت بررسی شده در روز شنبه مورد تأیید قرار گرفته است که در نتیجه آن آرای 234 حوزه انتخابی استان های صلاح الدین، بصره و بغداد بازشمارش می شود.

کمیسیون انتخابات در ادامه بیانیه خود با تأکید بر این که به بررسی همه شکایت ها ادامه خواهد داد و به صورت روزانه درباره آنها گزارش می دهد، عنوان کرد: بازشماری دستی آراء با حضور نمایندگان نامزدهای رقیب در مراکز انتخابی استان های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون انتخابات عراق: از 340 شکایت دریافتی، 322 شکایت رد شد

کمیسیون انتخابات عراق: از 340 شکایت دریافتی، 322 شکایت رد شد