مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 17:552021-10-23اقتصادي

مسیر توسعه همدان را ریل گذاری کردیم


استاندار پیشین همدان با بیان اینکه مسیر توسعه همدان راریل گذاری کردیم گفت: طی چند سال اخیر بیش از 30 هزار میلیارد تومان بودجه برای استان جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی امشب در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان با حضور وزیر کشور با بیان اینکه بزرگترین سرمایه اجتماعی من در کنار مردم همدان و خدمت به آن هاست اظهار کرد: اولویت ها ما در استان توجه به معیشت با حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بوده است.

وی با اشاره به توجه جدی به سرمایه اجتماعی در استان گفت: چند سرمایه گذار و پروژه های جدید، حمایت از تولید مستقر و بالابردن ظرفیت واحدهای تولیدی و فعال کردن واحدهای راکد از اصولی بود که دنبال کردیم.

استاندار پیشین همدان با بیان اینکه در پی آن بودم که وحدت و همدلی و وفاق برای خدمت به مردم تقویت شود تأکید کرد: نماینده ولی فقیه در استان حامی و شتاب دهنده وحدت و انسجام ارکان نظام در استان بودند.

وی با اشاره به اینکه سعی شد استان را به سمت برنامه محوری برده و در پی نهادینه کردن این هدف بودیم افزود: طبیعتا کاستی ها و ناکامی هایی وجود داشت اما در همه مسائل چالشی ایجاد نکردیم.

شاهرخی گفت: در بخش های مختلف اقتصادی، گردشگری، صنعت و کشاورزی تکلیف تمام دستگاه ها را تعریف و به نسبت شهرستان، پروژه ها و برنامه ها تدوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر توسعه همدان را ریل گذاری کردیم

مسیر توسعه همدان را ریل گذاری کردیم