مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-23اقتصادي

10 هزار میلیارد تومان سررسید اوراق دولت قبل پرداخت می شود


در حال حاضر 10 هزار میلیارد تومان سررسید اوراق دولت گذشته را پرداخت می کنیم.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: در حال حاضر 10 هزار میلیارد تومان سررسید اوراق دولت گذشته را پرداخت می کنیم.

میرکاظمی در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار کرد: در بودجه سال آینده تحولات اساسی را انجام خواهیم داد تا در کنار مهار تورم، رشد اقتصادی و ثبات در این حوزه اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: نباید به خاطر چند میلیون کارمند و شاغل و افزایش حقوق آنها سایر اقشار جامعه را گرفتار خلق پول کرد در حالی که ما امروز با افزایش هزینه های مردم در زندگی روزمره روبه رو هستیم و در این شرایط بهتر است از خلق پول و سایر مسائلی که به تورم دامن می زند، جلوگیری کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه توسعه متوازن را بر مبنای آمایش سرزمینی ضروری خواند و گفت: متأسفانه در سطح کشور و حتی استان ها توسعه نامتوازن به شرایط حساس کشور در رسیدگی بیشتر دامن زده در حالی که باید بی عدالتی را در توزیع اعتبارات از بین برده و به تقویت نظام توزیع عادلانه امکانات کمک کرد.

میرکاظمی افزود: در حال حاضر پروژه های متعددی از سال های گذشته بر زمین مانده که باید سر و سامان پیدا کرده و بخشی از این پروژه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار میلیارد تومان سررسید اوراق دولت قبل پرداخت می شود

10 هزار میلیارد تومان سررسید اوراق دولت قبل پرداخت می شود