مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:202021-10-23پزشكي

آموزگارانی که واکسن نزدند حق حضور در کلاس ها را ندارند


آموزگارانی که واکسن نزدند حق حضور در کلاس ها را ندارند و باید در این زمینه کنترل شدیدی انجام تا از ادامه این زنجیره جلوگیری شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آموزگارانی که واکسن نزدند حق حضور در کلاس ها را ندارند و باید در این زمینه کنترل شدیدی انجام تا از ادامه این زنجیره جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مدرس خیابانی در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا افزود: باید مقابل هر مدرسه یک تابلو با تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن نصب شود.

استاندار در ادامه اظهار کرد: آموزش پروش، علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران باید به صورت رسمی اطلاعیه ای مبنی بر تزریق واکسن منتشر کنند تا پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.

افزایش روند ابتلا به کرونا در استان باعث ایجاد نگرانی از موج ششم در منطقه شده که این روند با واکسیناسیون حداکثری قابل کنترل است.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه پوشش خوبی در حوزه واکسن دانش آموزی استان انجام شده است گفت: این استان در زمینه موجودی واکسن هیچ مشکلی ندارد و باید پوشش واکسیناسیون دانش آموزان با توسعه پایگاه های سیار دانش آموزی در زاهدان افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزگارانی که واکسن نزدند حق حضور در کلاس ها را ندارند

آموزگارانی که واکسن نزدند حق حضور در کلاس ها را ندارند