مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:102021-10-23بين الملل

طالبان اظهارات «خلیلزاد» درباره حضور القاعده در افغانستان را رد کرد


سخنگوی طالبان اظهارات نماینده پیشین آمریکا در امور افغانستان درباره حضور اعضای القاعده در افغانستان یا نزدیکی مرزهای این کشور را بی اساس خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، سخنگوی طالبان اظهارات نماینده پیشین آمریکا در امور افغانستان درباره حضور القاعده در این کشور را رد کرد.

زلمی خلیلزاد در گفت وگویی با سی بی اس نیوز درباره حضور رهبر القاعده در افغانستان و یا در همسایگی این کشور اظهاراتی را مطرح کرده بود.

خلیلزاد گفته بود که شاید ایمن الظواهری، رهبر القاعده، در افغانستان و یا همسایگی افغانستان حضور داشته باشد و طالبان در این باره اطلاعی ندارند.

وی افزود بود: گزارشی که من دیده ام نشان می دهد که ممکن است ایمن الظواهری رهبر القاعده در افغانستان یا قلمروهای مجاور باشد.

نمی دانم آیا طالبان در این باره آگاهی دارند یا خیر؟ با طالبانی که من با آنان به توافق رسیدم به من گفتند که نمی دانند رهبر القاعده کجاست.

خلیلزاد از به میان آمدن فضای بی اعتمادی میان افغانستان و آمریکا خبر داده و گفت که واشنگتن عملکرد طالبان را به منظور مقابله با تروریست ها از خارج مرزها بررسی می کند.

نماینده آمریکا گفته بود: ما نباید تنها به حرف های آن ها (طالبان) در قبال تعهداتشان گوش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان اظهارات «خلیلزاد» درباره حضور القاعده در افغانستان را رد کرد

طالبان اظهارات «خلیلزاد» درباره حضور القاعده در افغانستان را رد کرد