مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-23اقتصادي

از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی برای معرفی زرشک ایران استفاده شود


رییس دفتر هماهنگی تجاری ایران و چین بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی برای معرفی محصول زرشک ایران در بازارهای جهانی تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دفتر هماهنگی تجاری ایران و چین بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی برای معرفی محصول زرشک ایران در بازارهای جهانی تاکید کرد.

محمد امین، امروز شنبه یکم آبان در جشنواره یاقوت های سرخ قهستان که با حمایت بنیاد مستضعفان و توسط نهاد پیشرفت و آبادی بنیاد علوی درمیان در خانه تاریخی شریف شهر قهستان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه توسعه خوشه زرشک که در این استان ایجاد شده از برنامه های سازمان یونیدو زیرمجموعه سازمان ملل متحد الگو گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دفتر هماهنگی تجاری ایران و چین گفت: در ایران هم این پروژه توسط سازمان صنایع کوچک و سازمان شهرک های صنعتی در معاونت وزارت صنعت در حال انجام و دوازدهمین سال است که در پروژه های توسعه خوشه ای در استان ها انجام می شود.

وی ادامه داد: یکی از نکات مثبت این پروژه در خراسان جنوبی این است که در یک جغرافیای کوچک انجام می شود و موفق ترین پروژه ها در ایران و دنیا در جوامع محلی کوچک و با یک مزیت متفاوت اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی برای معرفی زرشک ایران استفاده شود

از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی برای معرفی زرشک ایران استفاده شود