مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-23ورزشي

سجادی: اهتمام جدی برای افتتاح 183 پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است


وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه وظیفه همه مسئولان این است که در خدمت آحاد جامعه باشند، گفت: اهتمام جدی برای افتتاح 183 پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است، - وزیر ورزش و جوانان با تاکید براینکه وظیفه همه مسئولان این است که در خدمت آحاد جامعه باشند، گفت: اهتمام جدی برای افتتاح 183 پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است، امیدواریم تا دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های دیگر در سراسر کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در جلسه شورای معاونان وزارتخانه و همزمان با افتتاح 183 پروژه عمرانی ورزشی در سراسر کشور که به صورت وبیناری با حضور مدیران کل و معاونین استانداری استان ها ضمن قدردانی از زحمات همه ادارات کل اظهار داشت: گزارش های خوبی از استان ها دریافت کردیم بسیار ارزشمند است.

وی افزود: اهتمام جدی برای افتتاح این 183 پروژه صورت گرفته و امیدواریم که تا دهه فجر شاهد افتتاح پروژه های دیگر در سراسر کشور باشیم.

سجادی خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی هموطنانمان خواستار تکمیل پروژه ها و افتتاح آنها هستند و انتظار دارند از مربیان و امکانات خوب دراین ورزشگاه ها استفاده شود که فرزندان آنها بتوانند در رشته های مختلف آموزش ببینید و برای کشور افتخارآفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سجادی: اهتمام جدی برای افتتاح 183 پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است

سجادی: اهتمام جدی برای افتتاح 183 پروژه ورزشی در سراسر کشور صورت گرفته است