مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:152021-10-23اقتصادي

تخصیص 740 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی به جهاد کشاورزی همدان


مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان  همدان از تخصیص 740 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی به سازمان جهاد کشاورزی این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان  همدان از تخصیص 740 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی به سازمان جهاد کشاورزی این استان خبر داد.

جعفر مصباحی بیان کرد: اعتبارات مصوب سال جاری و تملک دارایی های سرمایه ای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از دو مبلغ اعتباری ملی و استانی افزون بر 840 میلیارد ریال تامین شده که از این میزان اعتبار 360 میلیارد ریال اعتبارات استانی و 480 میلیارد ریالی از اعتبارات ملی است.

وی با بیان اینکه 470 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و 100 میلیارد ریال از اعتبارات استانی طی هفت ماه گذشته تخصیص یافته، افزود: اعتبارات فوق در قالب 12 عنوان برنامه ،20 عنوان طرح و حدود 300 عنوان پروژه در سطح استان هزینه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، مصباحی خاطر نشان کرد: در نیمه اول سال جاری اهداف پیش بینی شده اقتصاد مقاومتی به میزان 57 و سند توسعه کشاورزی استان به میزان 80 درصد تحقق یافته که از آن جمله می توان به تولید محصولات استراتژیک، تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات کشاورزی، تامین نهاده ها، توسعه گلخانه ها، اجرای سیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 740 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی به جهاد کشاورزی همدان

تخصیص 740 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی به جهاد کشاورزی همدان