مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-23سياسي

کارخانه خودروسازی در ارومیه راه اندازی شود


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی آذربایجان غربی خواستار راه اندازی کارخانه خودروسازی در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر بعد از ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی با حضور وزیر کشور با بیان اینکه آذربایجان غربی با مشکل اشتغال جوانان درگیر است، افزود: راه اندازی بازارچه های جدید، توجه به مشکلات بخش اقتصادی و نیز توسعه زیرساخت های گردشگری می تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال در منطقه باشد.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به رونق صنعت خودروسازی در کشور ترکیه، گفت: آذربایجان غربی تنها مرز با کشور ترکیه است، استاندار جدید آذربایجان غربی با پیگیری احداث کارخانه خودروسازی در ارومیه و همکاری با کشورهای همسایه در این زمینه می تواند زمینه ساز رونق اقتصادی استان باشد.

وی خواستار راه اندازی بازارچه های جدید مرزی در استان شد و گفت: هم اکنون 7 بازارچه مرزی در استان فعال است اما برخی مناطق مرزی با بن بست اقتصادی مواجه هستند احداث بازارچه های مرزی جدید به خصوص در سیلوانا می تواند موجب رونق اقتصادی استان شود.

ذاکر با اشاره به تصویب ایجاد و راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در سرو، عنوان کرد: استاندار آذربایجان غربی از ظرفیت تبادل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه خودروسازی در ارومیه راه اندازی شود

کارخانه خودروسازی در ارومیه راه اندازی شود