مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-23ورزشي

رضاییان: سازمان لیگ دست از درآمد باشگاه ها بردارد


مسعود رضاییان در خصوص کشمکش های باشگاه ها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر سر گرفتن حق خود از جمله موضوع تبلیغات محیطی اظهار داشت: فرقی بین باشگاه ها نیست و هر باشگاهی که دارد در این زمینه فعالیت می کند و یک هزینه را متقبل و عهده دار می شود تا مطالبات مردم و بازیکنانش را بپردازد قطعاً انتظار دارد تا از بابت آن چیزی که ارائه می دهد خدماتی را هم دریافت کند که حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی از بدیهیات این صنعت هستند.

وی ادامه داد: ما مدام دم از صنعت فوتبال می زنیم اما در صنعتی که به لحاظ مالی ورودی داشته باشد اما خروجی در این زمینه نداشته باشد در نهایت کار عبث و بیهوده و خیلی خنده داری شکل می گیرد.

فوتبال ما هم دارد دقیقا به همین شکل پیش می رود و برای بعضی ها هم عجیب و خنده دار است که مثلاً مردم و باشگاه می گویند حق پخش ما کجاست! وی ادامه داد: اگر چه یک مسئول حق پخش دیگری است که آن را پرداخت نمی کند اما فدراسیون فوتبال می تواند در این زمینه فشار بیاورد و ما هم در باشگاه ها مدام گفتیم اگر لازم باشد حتی فوتبال را تعطیل کرده یا اجازه فیلمبرداری ندهیم یا هر کسی به بخش خصوصی مراجعه کرده و آنتن بازی هایش را بفروشد که در نهایت با این موضوع موافقت نشده و حاضر نشدند پای آن بایستند چون اگر می ایستادند مناصب خود را از دست می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضاییان: سازمان لیگ دست از درآمد باشگاه ها بردارد

رضاییان: سازمان لیگ دست از درآمد باشگاه ها بردارد