مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-23سياسي

حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی شد


حمید بهرامی با حکم حجت الاسلام محمد قمی به عنوان مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حمید بهرامی با حکم حجت الاسلام محمد قمی رییس دعبل خزاعی شد.

در حکم حجت الاسلام محمد قمی آمده است: هیأت و تشکل های دینی نقش بی بدیلی در برپایی انقلاب اسلامی داشته است و قطعاً در تحقق تمدن اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی نیز تاثیر مضاعفی خواهد داشت.

در این میان بنیاد دعبل خزاعی که با پیگیری و همت پیرغلام مخلص آستان مقدس اهل بیت(ع) مرحوم حاج علی آقای آهی و دیگر بزرگان این عرصه و با اشارت رهبر حکیم انقلاب اسلامی تاسیس شد، در عمر بیش از یک دهه خود همواره منشأ خدمات ارزنده ای به جامعه ستایشگران و دیگر خادمان عصمت(ع) بوده است.

هم اکنون که برادر عزیز جناب آقای سعید غضنفری در سنگر دیگری به شجره طیبه انقلاب اسلامی مشغول به خدمت شده اند، ضمن تشکر از مجاهدت های ایشان در این مدت، جنابعالی را که به حمدالله مزین به زیور علم و مجاهدت هستید، به مدت دو سال به عنوان مدیرعامل بنیاد  دعبل خزاعی منصوب می کنم.

امید است با اهتمام و تمرکز بر ارائه خدمات جامع به فعالان عرصه هیأت با هماهنگی سازمان هیأت و تشکل های دینی، گامی بزرگ در این عرصه برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی شد

حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی شد