مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-23اقتصادي

واکسیناسیون بیش از 2500 نفر در روز در مجتمع درمانی هلال احمر


رییس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: در برخی روزها بین 2500 تا 3000 مورد تزریق واکسن در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در این مرکز انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازورود مراجعین جهت دریافت خدمات درمانی با کاهش جدی مواجه شد به گونه ای که تا نیمه اول مرداد ماه سال 1399 میزان درآمد مجتمع به یک چهارم سنوات گذشته رسید و این مسئله چیزی در حدود 10 میلیارد تومان ضرر مالی برای مجتمع به همراه داشت.

حسینی طباطبایی با اشاره به تدابیر مدیریتی جهت افزایش درآمد مجتمع، خاطرنشان کرد: از اواخر سال 1399 و ابتدای سال 1400 تمهیداتی اندیشیده شد که از جنبه درآمدزایی برای مجتمع مطلوب محسوب می شود.

راه اندازی مرکز آزمایشگاهی تست کووید 19 و ارائه خدمات جانبی آن از جمله انجام تست های خودرویی و انجام تست در منزل و محل کار، اقدامات قابل عرضی هستند که کمک شایانی به بحران درآمدی مجتمع کردند.

وی تصریح کرد: مورد دیگری که می توان به آن اشاره کرد برون سپاری بخش تصویربرداری این مجتمع است که با توجه به ضرر سالانه قابل تآمل و همچنین تجهیزات پزشکی فرسوده آن، یکی از بهترین گزینه های پیش رو، واگذاری آن به بخش خصوصی به شمار می آمد، تا از طرفی با کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و پرسنل بخش، سودآوری آن افزایش یافته و از طرفی دیگر با کمک بخش خصوصی از دستگاه ها و تجهیزات جدید بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 2500 نفر در روز در مجتمع درمانی هلال احمر

واکسیناسیون بیش از 2500 نفر در روز در مجتمع درمانی هلال احمر