مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-23اقتصادي

ارزآوری 200 هزار دلاری صادرات آبزیان از منطقه آزاد اروند


این سازمان در حال پیگیری مقدماتی است که علاوه بر صادرات کالا به کویت از مسیر هوایی، کالای تولید منطقه آزاد اروند را به روسیه و ترکیه نیز صادر کند.

- این سازمان در حال پیگیری مقدماتی است که علاوه بر صادرات کالا به کویت از مسیر هوایی، کالای تولید منطقه آزاد اروند را به روسیه و ترکیه نیز صادر کند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: 200 هزار دلار در سومین محموله صادراتی آبزیان از طریق حمل و نقل هوایی( کارگو) مسیر آبادان به کویت ارزآوری حاصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، جبارسالم پور با تبریک روز ملی صادرات به فعالان اقتصادی و صادرکنندگان نمونه، افزود: سومین محموله صادراتی آبزیان از فرودگاه بین المللی آیت اله جمی آبادان به مقصد کشور کویت با ظرفیت 15 تن و ارزآوری 200 هزار دلاری به همین مناسبت و در این روز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه، این مهم به همت سرمایه گذار بخش خصوصی اتفاق افتاد گفت: این پرواز در ابتدا با ظرفیت هفت تن به کویت انجام شد و امروز این امکان فراهم است تا ظرفیت را به 25 تن برسانیم.

وی صادرات آبزیان از منطقه آزاد اروند را بیشتر از تولیدات آبادان و خرمشهردانست و ادامه داد: امیدواریم با رشد و توسعه اقتصادی روزانه شاهد افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزآوری 200 هزار دلاری صادرات آبزیان از منطقه آزاد اروند

ارزآوری 200 هزار دلاری صادرات آبزیان از منطقه آزاد اروند